فیلم تجاوزجو روانی جامعه و وضعیت آن از جمله مسایل بسیار مهمی است که بر افزایش یا کاهش جرم و جنایت و گناه تاثیر مستقیم دارد .

اگر جو حاکم بر جامعه جو بی بند و باری و شهوت رانی و گناه باشد ، بستر برای گناه فراهم تر و گناه در نظر گناه کار کوچک و عادی جلوه خواهد نمود .

تلاش دین مبین اسلام بر سالم نگه داشتن جو حاکم بر جامعه از گناه و فساد و بی بند و باری است هرچند در باطن جامعه این جرم ها وجود داشته باشند .

 

تلاش مضاعف شرع مبین اسلام علاوه بر جلوگیری از وقوع گناه برای جلوگیری از شیوع و همه گیر شدن گناه است.

اشاعه فحشا و زنااز نگاه دین نباید گناه عمومی شود ، تا زمانی که شخصی در باطن گناه می کند حدی بر او جاری نخواهد شد و فقط عقاب اخروی خواهد داشت ، حکومت اسلامی نیز ملزم به برخورد با او نیست ، امّا زمانی که گناه فرد علنی شد به طوری که افراد مختلف شاهد گناه کردن او بودند ، حکومت اسلامی ملزم به اجرای حدّ الهی در حق او خواهد بود چرا که در این صورت گناه وی علاوه بر آلوده و سیاه کردن روح خودش جامعه را نیز آلوده خواهد کرد ، پس اجرای حد مخصوصا به صورت علنی علاوه بر تطهیر گناهکار از گناهانش باعث تطهیر جوّ جامعه و به نوعی واکسیناسیون روانی جامعه نیز خواهد بود .

 

 

خداوند علاوه بر اینکه ما را از گناه کردن منع کرده است ، از بیان گناهان دیگران و حتی خودمان نیز منع کرده است .

إِنَّ الَّذينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ ( سوره مبارکه نور آیه 19 ) بدرستی کسانی که دوست دارند که امرمنکری را در میان اهل ایمان شیوع دهند، برایشان در دنیا و آخرت عذاب دردناک خواهد بود و خدا می داند و شما نمی دانید.

 

خداوند باب توبه را برای بندگانش گشوده است تا اگر مرتکب گناهی شدند به خدای خود پناه ببرند و میان و خود و خدای خود از گناهی که مرتکب شدند توبه کنند .

 

مردى در كوفه نزد على عليه السلام آمد و گفت : اى امير مؤمنان! من زنا كرده ام . پاكم ساز .

على عليه السلام  پرسيد : «از كدام قبيله هستى؟» .

گفت : از مُزَينه .

على عليه السلام  پرسيد : «آيا چيزى از قرآن بلدى؟» .

گفت : آرى .

فرمود : «بخوان» .

وى خواند و خوب خواند . على عليه السلام پرسيد : «آيا جنونى در تو هست؟» .

گفت : نه .

فرمود : «برو تا در باره تو پرس و جو كنيم» .

مرد رفت و بعد از مدّتى باز گشت و گفت : اى امير مؤمنان! من زنا كرده ام . پاكم ساز .

على عليه السلام  پرسيد : «همسر دارى؟» .

گفت : آرى .

على عليه السلام  پرسيد : «آيا با تو در يك شهر ، سكونت دارد؟» .

گفت : آرى .

امير مؤمنان ، دستور داد كه وى برود و فرمود : «برو تا در باره تو پرس و جو كنيم» .

آن مرد رفت و  على عليه السلام  كسى را پيش اقوام وى فرستاد تا از او خبرى بگيرد . گفتند : اى امير مؤمنان! وى داراى عقل سالم است .

مرد ،  براى بار سوم باز گشت و همان حرف گذشته خود را تكرار كرد . على عليه السلام فرمود : «برو تا در باره تو پرس و جو كنيم» .

مرد ،  براى بار چهارم به نزد ايشان آمد و وقتى اقرار كرد ، امير مؤمنان عليه السلام به قنبر گفت : «نگهش دار» و غضبناك شد و فرمود : «چه قدر زشت است كه كسى از شما ناشايستى مرتكب شود و خودش را در بين مردم ، رسوا سازد! آيا نمى شود در خانه اش توبه كند؟ به خدا سوگند ، توبه او در بين خود و خدا ، از حد جارى كردن من بر او ، بهتر است» . [1]

 طلبه بی تعارف - جو سازی ها در کانال هال تلگرامی

شرع اقرار به زنا یا لواط را در یک بار قبول نمی کند ، بلکه گناهکار باید 4 بار به گناه خویش اقرار کند تا پذیرفته شود و بر خلاف سایر جرایم غیر اخلاقی ، در این موارد شخص می تواند اقرارش را پس بگیرد .

 

شخص دیگری اگر آمد در مورد فردی ادعای زنا یا لواط کرد نه تنها سخن او پذیرفته نمی شود بلکه به او 80 ضربه شلاق زده می شود که چرا چنین ادعایی نمودی ، هرچند که ادعایش مطابق با واقع باشد .

اگر دو نفر این ادعا را کردند هردو حد می خورند ، اگر سه نفر این ادعا را کردند هر سه حد می خورد نهایتا اگر شهود به 4 نفر رسید سخن آنها شنیده می شود . این نیز پایان کار نیست ، بلکه علاوه بر بررسی عدالت این افراد و صحت سخنانشان باید هر چهار نفر افراد زنا کار یا لواط کار را در حالت دخول مشاهده کنند.

 

امام صادق علیه السلام می فرمایند : لاَیُرجَمُ الرَّجُلُ وَالمَرأءُ حَتَّی یَشهَدَ عَلَیهِمَا أربَعَةُ شُهَدَاءَ عَلَی الجِمَاعِ وَالإیلاَجِ وَالإدخالِ کَالمِیلِ فِی المُکحُلةِ؛ [2]،هیچ مرد و زنی رجم نمی‌شوند تا این‌که چهار نفر علیه آن‌ها شهادت به جماع و آمیختن و داخل کردن بدهند، مانند داخل شدن میل در سرمه دان .

 

برای مشاهده در سایز اصلی کلیک کنید

حتی اگر سه نفر در این حالت دیده باشد و یک نفر در غیر این حالت ببیند حدّ قذف بر شاهدان جاری می شوند . همچنین لازم به ذکر است که در این قبیل جرایم شهادت زنان و لو دو برابر مردان یعنی 8 زن یا 80 زن یا … و نیز علم قاضی ثبوت جرم را نمی کند . اثبات این گناهان چنان دشوار است  که گاها اثباتشان غیر ممکن می شود .

 

شرع مقدس با وضع چنین مجازات سنگینی سعی در ارعاب فاعلان و شاهدان چنین گناهانی است تا با قرینطینه کردن گناه مانع شیوع آن شود .

 

اگر انسانی که مومن نبود و اهل گناه بود ، خبری برای ما آورد ما حق نداریم بی چون و چرا سخن او را بپذیریم .

 

اکنون رسانه های بیگانه که دشمنیشان با اسلام و نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست بلند گو به دست گرفته اند و در باره یکی از قاریان قرآن که فردی ظاهر الصلاح است ادعای لواط می کنند و تنها مدرکشان چند تصویر مبهم از تعهد نامه های متهم !! و چند فایل صوتی تقطیع شده از مکاله متهم با خانواده قربانیان است که صدای طرف مقابل نیز حذف شده و فقط سخنان متهم موجود است که در مورد مسایلی مبهم و  نا مشخص حرف می زند ولی به ادعای رسانه های ضد انقلاب اقرار متهم به عمل لواط است .

 

دشمنان اسلام و نظام اسلامی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای با بیان ادعاهای بدون سند و مدرک و با استفاده از هوچی گری سعی دارند متهم را مجرم جلوه دهند و با استفاده از این جریان ضربه ای بر نظام اسلامی و فرهنگ قرآنی وارد کنند .

 

همین افراد که تاکنون مخالف اعدام و سنگسار بودند و داعیه داران حقوق بشر بودند و نظام را متهم به محاکمه افراد بدون مدرک و دلیل می کردند اکنون مقام معظم رهبری ، قوه قضاییه و نظام جمهوری اسلامی را متهم می کنند که چرا با وجود چند تصویر مبهم و چند فایل صوتی تقطیع شده متهم را اعدام یا سنگسار نمی کنند .

 

در مواقعه با این جریان چند سوال دو از ذهن نیست :

 اینکه چرا پس از پنج سال که از شکایت شاکیان پرونده سپری می شود و پرونده به دلیل نبود مدرک و شاهد به جهت جرم لواط مختومه اعلام شده ، اکنون مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است ؟

 

اگر رسانه های بیگانه نگران فساد و تجاوز هستند چرا از فساد و تجاوز هایی که در پارتی های شبانه یا تجاوز هایی پس از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر رخ می دهد هیچ سخنی به میان نمی آورند ؟

 

آیا تجاوز و لواط در ایران منحصر در این یک مورد است ؟ اگر آری که جای خوشبختی دارد و این یک مورد هم قابل اغماض است و اگر نه چرا از میان موارد دیگر این مورد خاص را انتخاب کرده اید ؟ آیا در پس پرده پروژه ای برای بدنام کردن نظام اسلامی و قاریان قرآن و ضربه زدن به فرهنگ قرآنی وجود دارد ؟

 

چرا از فساد های اثبات شده ای که بزرگتر و قبیح تر از این هستند و به خودشان نیز نزدیک است سخن به میان نمی آورند ؟

چرا از جیمی سویل که یکی از بزرگ ‌ترین ستارگان تلویزیونی انگلیس در دهه ‌های هفتاد و هشتاد بود و زنان، مردان، دختران و پسران پنج تا ۷۵ ساله را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌ بود و خودش اذعان کرده بود که حتی با اجساد مردگان نیز اقدامات شنیع انجام داده است و پس از مرگش تا 300 نفر شاکی داشت سخنی به میان نمی آورند ؟

 

چرا از صادق صبا مدیر بی بی سی و تجاوزش به چند تن از مجریان بی بی سی سخنی به میان نمی آورند ؟

فساد بی بی سی

چرا از فساد اخلاقی و همجنس بازی همکارانشان در انگلیس و آمریکا سخنی به میان نمی آورند ؟

 

مهدی فلاحتی ، مجری صدای آمریکا که آتش بیار این معرکه است، چرا از تجاوز خودش به همکارش خانم الهام ستاکی سخنی به میان نمی آورد ؟

 {source}


{/source}

در فیلم بالا الهام ستاکی که قربانی تجاوز جنسی مهدی فلاحتی است شرح ما وقع را بیان می کند و از زنان و دختران دیگری که قربانی هوس رانی مهدی فلاحتی شده اند نیز سخن به میان می آورد .

 

هدف افرادی فاسد و معلوم اللحالی چون مهدی فلاحتی و همکاران  از مطرح کردن چنین اتهامات اثبات نشده ای علیه یک قاری قرآن چیست ؟ از روی دلسوزی و انسان دوستی است یا اهداف شوم دیگری در پشت پرده است ؟

 

سخن پایانی

«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ» (الحجرات، 6)اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، اگر فاسقى براى شما خبرى آورد بررسى و تحقيق كنيد تا مبادا گروهى را به نادانى آسيب رسانيد، آن گاه از كرده خود پشيمان گرديد.

مراقب باشیم که به صرف ادعای شخصی فاسق که خود متجاوز و مجرم است مومنی را قذف نکنیم و غضب و عذاب الهی را به جان نخریم .

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا


[1] – الكافي : ج ۷ ص ۱۸۸ ح ۳ ، تفسير القمّي : ج ۲ ص ۹۶ عن أبي بصير عن الإمام الصادق عليه السلام نحوه ، بحار الأنوار : ج ۴۰ ص ۲۹۲ ح ۶۶ وراجع كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۴ ص ۳۱ ح ۵۰۱۷ .

[2] – وسائل الشیعه، ج ۲۸، ص ۹۴، ح ۷، ۳۴۳.